Výuka
ONLINE PROCVIČOVÁNÍ
- https://www.matika.in/cs/
- https://www.gramar.in/cs/
- https://www.zlatka.in/cs/ FINANČNÍ GRAMOTNOST
- https://www.skolasnadhledem.cz/profil/prehled
- https://rysava.websnadno.cz/
- https://www.umimematiku.cz
- https://skolakov.eu/
PROSINEC 2024
- ČTU S POROZUMĚNÍM - VYHLEDÁM ODPOVĚDI V PŘEČTENÉM TEXTU
- DOPLNÍM SPÁVNÉ U-Ú-Ů DO SLOVA
- ODŮVODNÍM A DOPLNÍM SPRÁVNOU SOUHLÁSKU NA KONCI SLOVA
( mrke_ v nebo f, hra_ t nebo d, .....) - ODPOVÍM NA OTÁZKY CELOU VĚTOU
A ODPOVD NAPÍŠU GRAMATICKY SPRÁVNĚ - ZARECITUJI BÁSNIČKU
- SČÍTÁM, ODČÍTÁM DO 60
- NAJDU ČÍSLO NA ČÍSELNÉ OSE
ČÍSLA POROVNÁM - ROZDĚLÍM ČÍSLA NA ŘÁDY (JEDNOTKY, DESÍTKY, STOVKY)
- VYŘEŠÍM SLOVNÍ ÚLOHY S VYUŽITÍM + - DO 60
- NARÝSUJI PŘÍMKU, ÚSEČKU
- ROZŘADÍM OVOCE, ZELENINU DO SKUPIN
- ORIENTUJI SE V PŘÍBUZENSKÝCH VZTAZÍCH SVÉ RODINY
LISTOPAD 2024
- PŘEPÍŠU GRAMATICKY SPRÁVNĚ SMYSLUPLNÉ VĚTY
- DOPLNÍM SLOVA PODŘAZENÁ KE SLOVU NADŘAZENÉMU
- KE SLOVU NADŘAZENÉMU VYMYSLÍM SLOVA PODŘAZENÁ
- VYJMENUJI TVRDÉ A MĚKKÉ SLABIKY
- ČTU S POROZUMĚNÍM - VÍM, O ČEM ČTU A VYJÁDŘÍM SVÉ DOJMY Z ČETBY
- ČTU S PŘEDVÍDÁNÍM - NA ZÁKLADĚ ČETBY VYMYSLÍM, JAK BUDE PŘÍBĚH POKRAČOVAT
- SČÍTÁM A ODČÍTÁM ČÍSLA DO 40
- ŘEŠÍM SLOVNÍ ÚLOHY S VYUŽITÍM POČÍTÁNÍ DO 40
- ROZLOŽÍM ČÍSLO NA DESÍTKY A JEDNOTKY (STOVKY)
- NARÝSUJI PŘÍMKU POMOCÍ PRAVÍTKA
- VYZNAČÍM BOD NA PLOŠE (x A)
- ROZEZNÁM TĚLESA (BUDEME JE "OBLÉKAT")
- PRACUJI V PROSTŘEDÍ CYKLOTRAS, ZVÍŘÁTEK, MINCÍ, PAKET, ...
- SEZNAMUJI SE S VÝRAZEM "KOLIKRÁT"
- ROZLIŠÍM STROMY JEHLIČNATÉ A LISTNATÉ
- POZNÁM JEJICH ZÁSTUPCE
- PŘIŘADÍM K NIM JEJICH PLODY - ROZLIŠÍM OVOCE, ZELENINU
- ROZDĚLÍM JE DO SKUPIN
OVOCE - PECKOVICE, MALVICE, BOBULE
ZELENINA - KOŘENOVÁ, LISTOVÁ, CIBULOVÁ, PLODOVÁ, LUSKOVÁ
ŘÍJEN 2024
- DOPLNÍM VĚTY TAK, ABY DÁVALY SMYSL, VĚTY PŘEPÍŠU
- ČTU S POROZUMĚNÍM, VYHLEDÁM ODPOVĚDI V TEXTU
- ROZDĚLÍM SLOVA NA SLABIKY (POMŮŽE MI VYTLESKÁVÁNÍ)
- DOPLNÍM DO SLOV u ú ů SLOVA NAPÍŠU
- ROZLIŠÍM VĚTY
- OZNAMOVACÍ, TÁZACÍ, ROZKAZOVACÍ, PŘACÍ - SČÍTÁM A ODČÍTÁM ČÍSLA DO 30
- ŘEŠÍM SLOVNÍ ÚLOHY S VYUŽITÍM POČÍTÁNÍ DO 30
- PRACUJI V MATEMATICKÝCH PROSTŘEDÍCH
(VÝSTAVIŠTĚ, PARKETY, ...) - POZNÁM GEOMETRICKÉ TVARY
- ČTVEREC, OBDÉLNÍK, TROJÚHELNÍK, KRUH
- POPÍŠU JE A ŘEKNU JJICH VLASTNOTI - POPÍŠU SITUACI NA SILNICI
- DOKÁŽU BEZPEČNĚ PŘEJÍT PŘES PŘECHOD
- POZNÁM NĚKTERÉ ZNAČKY (PO CESTĚ ZE ŠKOLY)
- ZÁKAZOVÉ, VÝSTRAŽNÉ, INFORMAČNÍ
- DOKÁŽU VYSVĚTLIT, CO ZNAMENAJÍ - SLOŽÍM VLAŠTOVKU
ZÁŘÍ 2024
- DOKÁŽU VYPRÁVĚT O SVÝCH ZÁŽITCÍCH
- ČTU VĚTY (KNIHU)
- DOKÁŽU NAPSAT VŠECHNA PÍSMENA PSACE
- OPÍŠU I PŘEPÍŠU SLOVA, VĚTY
- SEŘADÍM SLOVA PODLE ABECEDY
- SČÍTÁM A ODČÍTÁM ČÍSLA DO 20
(ZDOKONALUJI SE V POČÍTÁNÍ S PŘECHODEM PŘES DESÍTKU
..... 8 + 7, 9 + 4, ......) - PRACUJI V MATEMATICKÝCH PROSTŘEDÍCH
(PAVUČINY, SOUSEDÉ, HADI - ZNÁM SVÉ DATUM NAROZENÍ, ADRESU
- SEŘADÍM VE SPRÁVNÉM POŘADÍ MĚSÍCE V ROCE
ČERVEN 2024
- ČTU SI KAŽDÝ DEN
- POKUD TO ZVLÁDNU, TAK SÁM A PAK VYPRÁVÍM, O ČEM JSEM ČETL/A
- MOHU ČÍST S DOSPĚLÁKEM - KAŽDÝ KOUSEK - DOKÁŽU VYHLEDAT ODPOVĚDI NA OTÁZKY V TEXTU
- PŘEPÍŠU PSACE (COMENIA) SLOVA IVĚTY, KTERÉ JSOU NAPSANÉ TISKACE
- VYMYSLÍM SI VĚTU A NAPÍŠU JI PSACE
- VÍM JAK ZAČÍNÁ A JAK KONČÍ VĚTA A NAPÍŠU JI SPRÁVNĚ
- PRACUJI S ČASEM, ORIENTUJI SE NA HODINÁCH
- VYUŽÍVÁM SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 20 PŘI ŘEŠENÍ SLOVNÍCH ÚLOH
- MĚŘÍME, POROVNÁVÁME - OBJEVUJEME METR, CENTIMETR
- PŮLÍME VZDÁLENOST I ČAS
- HLEDÁM VÍCE MOŽNOSTÍ PŘI ŘEŠENÍ PROBLÉMOVÉ SITUACE
- OPAKUJEME ZÍSKANÉ INFORMACE Z 1. TŘÍDY
KVĚTEN 2024
- ČTU SLOVA SE SLABIKAMI - BĚ- - PĚ - - VĚ - - MĚ -
- PRACUJI S TEXTEM
- KDYŽ NĚCO PŘEČTU, UMÍM O TOM VYPRÁVĚT
- DOKÁŽU ODPOVĚDĚT NA OTÁZKU VZTAHUJÍCÍ SE K TEXTU - DOKÁŽU NAPSAT PSACE VŠECHNA MALÁ PÍSMENKA (COMENIA)
- OPÍŠU PSACE SLOVA I VĚTY
- SLOVA, KTERÁ JSOU NAPSANÁ TISKACE - DOKÁŽU PŘEPSAT PSACE
- HLEDÁM INFORMACE O POVOLÁNÍ
- ČÍM BUDU?
- ORIENTUJI SE V KALENDÁŘI (MĚSÍCE, TÝDNY, DNY)
- PRACUJI S ČASEM - HODINY (ČTVRT, PŮL, TŘIČTVRTĚ, CELÁ)
- SČÍTÁM A ODČÍTÁM DO 20
- PRACUJI S PENĚZI
- ORIENTUJI SE V NOVÉM PROSTŘEDÍ - PAVUČINY
DUBEN 2024
- ČTU VĚTY
- VÍM, CO ČTU - DOKÁŽU PŘIŘADIT OBRÁZEK
- VYHLEDÁM INFORMACI V TEXTU
- PÍŠU PSACE (COMENIA SCRIPT) VŠECHNA PÍSMENA
- OPÍŠU SLOVA I VĚTY PSACE
- SČÍTÁM A ODČÍTÁM DO 20 (KAŽDÝ DEN SI DOMA TRÉNUJI)
- BEZ PŘECHODU DESÍTKY - ŘEŠÍM ÚKOLY SE SOUSEDY
- PRACUJI S PRAVÍTKEM (NARÝSUJI PŘÍMKU, VYZNAČÍM BOD)
- PROGRAMUJI EMU, PŘÍKAZ ZAPÍŠU A NAPROGRAMUJI EMU
BŘEZEN 2024
- DOKÁŽU ČÍST SLOVA I VĚTY NAPSANÉ MALÝM TISKACÍM PÍSMEM
- SPOJÍM VELKÁ A MALÁ TISKACÍ PÍSMENA
- PŘEČTU SLOVA I VĚTY NAPSANÉ MALÝM TISKACÍM PÍSMEM
- VÍM, ŽE:
- VĚTA ZAČÍNÁ VELKÝM PÍSMENEM A KONČÍ TEČKOU, OTAZNÍKEM , VYKŘIČNÍKEM
- KAŽDÉ JMÉNO ZAČÍNÁ VELKÝM PÍSMENEM - ZAČÍMÁM TRÉNOVAT PSANÍ MALÝCH PÍSMEN - COMENIA SCRIPT
- ČTU S POROZUMĚNÍM - DOPLNÍM VĚTU VHODNÝM SLOVEM
- NAJDU CHYBU VE SLOVĚ, VĚTĚ - POČÍTÁM DO 18
- SČÍTÁM A ODČÍTÁM DO 18 (KAŽDÝ DEN SI DOMA TRÉNUJI)
- BEZ PŘECHODU DESÍTKY POČÍTÁM BEZ POMOCI PRSTÍKŮ A ZRYCHLUJI - ( 14 + 2, 15 - 4, ......)
- S PŘECHODEM PŘES DESÍTKU SI ČÍSLA ROZDĚLUJI
( 8 + 7 9 + 2
/ \ / \
2 5 1 1 - ŘEŠÍM ÚLOHY S AUTOBUSEM, HADY, KROKOVÁNÍ
- DOKÁŽI VRÁTIT NEPOSEDY DO PYRAMID
- HLEDÁM NEPOSEDY, KTEŘÍ DOHROMADY MAJÍ 15, 12, 9, .....
- POZNÁM ROZDÍL MEZI
STROMEM x KEŘEM x BYLINOU
STROMEM JEHLIČNATÝM x LISTNATÝM - POPÍŠU ROZDÍLY MEZI ZIMOU A JAREM
ÚNOR 2024
- ZNÁM JIŽ VŠECHNA VELKÁ TISKACÍ PÍSMENA
- DOKÁŽU SKLÁDAT PÍSMENA VE SLOVA A TY NAPÍŠU VELKÝM TISKACÍM PÍSMEM NA LINKU
- TRÉNUJI OPISOVÁNÍ SLOV A VĚT VELKÝM TISKACÍM PÍSMEM
- PŘEČTU VĚTU A DOKÁŽU SDĚLIT INFORMACE, KTERÉ JSEM SE DOVĚDĚL/A
- VYPRÁVÍM PŘÍBĚH PODLE OBRÁZKU, DOKÁŽU ZAPOJIT SVOU FANTAZII
- POČÍTÁM DO 14
- SČÍTÁM A ODČÍTÁM DO 14 (KAŽDÝ DEN SI DOMA TRÉNUJI)
- "CESTUJI AUTOBUSEM" - VE ŠKOLE :-)))
- ZAPISUJI DO TABULKY CESTUJÍCÍ, KTEŘÍ VYSTOUPILI NEBO NASTOUPILI - KROKUJI A ZAPISUJI KROKY JAKO PŘÍKLAD
- ZNÁM SVOU RODINU
- VÍM, KDE BYDLÍM A KDE JSEM SE NARODIL
- POJMENUJI ZVÍŘÁTKA NA STATKU A ZNÁM JEJICH RODINU
LEDEN 2024
- ZNÁM PÍSMENKA A UMÍM S NIMI PRACOVAT
O, S, A, M, E, L, I, U, P, J, T, AU, D, Y, R, N, K, Z, V, H, C, CH, B, Ž, Š, Č - ČTU SLOVA ZE ZNÁMÝCH PÍSMEN - TRÉNUJI V PEPOVI NA STR.
- SKLÁDÁM SLOVA Z PÍSMEN, KTERÉ UŽ ZNÁM
- ČTU S POROZUMĚNÍM - PŘIŘADÍM OBRÁZEK KE SLOVU I VĚTĚ A NAOPAK
- PÍŠU SLOVA I VĚTY VELKÝM TISKACÍM PÍMEM
- NACVIČUJI PSANÍ ČÍSLIC 0 - 9 A ČÍSEL DO 12
- POROVNÁVÁM, SČÍTÁM A ODČÍTÁM ČÍSLA DO 12
- ŘEŠÍM MATEMATICKÉ PYRAMIDY
- KROKUJI PODLE ŠIPKOVÉHO ZÁPISU
- DOKÁŽU ZAPSAT PŘÍKLADEM SVÉ KROKOVÁNÍ
- ŘEŠÍM SLOVNÍ ÚLOHY S ČÍSLY DO 12
- PEPA DO STR. 88 (ČTENÍ SLOV STR. 78, 88)
- NAJDU ROZDÍLY MEZI PODZIMEM A ZIMOU
- CHARAKTERIZUJI ZIMNÍ ROČNÍ OBDOBÍ
(ZIMNÍ SPORTY, NEMOCI A ÚRAZY V ZIMĚ
- JAK SE CHRÁNIT, JAK SE LÉČIT)
PROSINEC 2023
- ZNÁM PÍSMENKA A UMÍM S NIMI PRACOVAT
O, S, A, M, E, L, I, U, P, J, T, AU, D, Y, R, N, K - ČTU SLOVA ZE ZNÁMÝCH PÍSMEN - TRÉNUJI V PEPOVI NA STR. 31, 39, 55, 64
- SKLÁDÁM SLOVA Z PÍSMEN, KTERÉ UŽ UMÍM
- ČTU VĚTY (OZNAMOVACÍ, TÁZACÍ I ROZKAZOVACÍ)
- POZNÁM ZNAMÉNKA NA KONCI VĚTY - ČTU S POROZUMĚNÍM - PŘIŘADÍM OBRÁZEK KE SLOVU I VĚTĚ A NAOPAK
- ROZDĚLÍM SLOVA:
- TA, NA KTERÁ SI MOHU UKÁZAT TEN, TA, TO
- TA, KTERÁ NÁM ŘÍKAJÍ, CO NĚKDO DĚLÁ - NACVIČUJI PSANÍ ČÍSLIC 1 -9
- POROVNÁM ČÍSLA 0 - 10
- PŘIDÁVÁM I UBÍRÁM PRVKY, ZNÁZORNÍM TO PŘÍKLADY DO 10
- KROKUJI VPŘED I VZAD PODLE PŘÍKAZU - ŠIPKOVÉHO ZÁPISU
- POSTAVÍM STAVBU PODLE PLÁNKU - URČÍM POČET PODLAŽÍ
- CHARAKTERIZUJI ROČNÍ OBDOBÍ - ZIMU
- VYJMENUJI VŠECH 12 MĚSÍCŮ V KALENDÁŘNÍM I VE ŠKOLNÍM ROCE
- ZNÁM NĚKTERÉ VÁNOČNÍ TRADICE A DOVEDU O NICH MLUVIT
LISTOPAD 2023
- URČÍM PRVNÍ I POSLEDNÍ HLÁSKU VE SLOVĚ
- ZNÁM PÍSMENKA: O, S, A, M, E, L, I, U, P, J, T,
- SKLÁDÁM PÍSMENKA = VYTVOŘÍM SLOVO
- SLOVO DOVEDU "PÍSMENKOVAT" (K-U-B-A,....)
- ČTU S POROZUMĚNÍM - PŘIŘADÍM SLOVO K OBRÁZKU
- ČTU VĚTU
- ROZLOŽÍM ČÍSLO NA 2 ČÁSTI (SČÍTANCE 5 = 3 + 2 5 = 1 + 4)
- NAPÍŠU ČÍSLICE 1, 2, 3, 4, 5, 6
- POSTAVÍM STAVBU PODLE PLÁNKU
- POROVNÁM ČÍSLA, DOKÁŽU POUŽÍT ZNAMÉNKA < = >
- KROKUJI PODLE ZADÁNÍ (UDĚLEJ 5 KROKŮ DOPŘEDU, ZAČNI TEĎ!)
- POJMENUJI GEOMETRICKÉ TVARY A HLEDÁM JEJICH VLASTNOSTI
- POZORUJI PODZIMNÍ PŘÍRODU
- POZNÁM NĚKTERÉ JEHLIČNATÉ A LISTNATÉ STROMY
- VÍM, KDY JSEM SE NARODIL
- VÍM, JAK SE JMENUJÍ ČLENOVÉ MÉ RODINY
ŘÍJEN 2023
- ZNÁM SVOU ADRESU,
VÍM, KDE BYDLÍM - POZORUJI PŘÍRODU, DOKÁŽU POPSAT ZMĚNY V PŘÍRODĚ
- RODĚLÍM PLODY NA OVOCE A ZELENINU
- DOKÁŽU SLOŽIT SLOVO Z HLÁSEK, KTERÉ SLYŠÍM
N-O-S = NOS B-R-A-D-A = BRADA - PRACUJI S PÍSMENKY M, A, S, O
- TRÉNUJI PSANÍ ČÍSLIC 1, 2, 3
- POZNÁM GEOMETRICKÉ TVARY
- ČTVEREC, OBDÉLNÍK, TROJÚHELNÍK, KRUH - POSTAVÍM STAVBY Z KRYCHLÍ PODLE PLÁNKU
- DOKÁŽU OBRÁZKY PŘIDAT NEBO UBRAT PODLE DANÉHO ČÍSLA
"ČLOVĚČE NEZLOB SE"
ZÁŘÍ 2023
- SEZNAMUJI SE SE SPOLUŽÁKY
SNAŽÍME SE ZAPAMATOVAT SI JMÉNA VŠECH SPOLUŽÁKŮ - VYTVÁŘÍME SI PRAVIDLA TŘÍDY,
KTERÁ BUDEME DODRŽOVAT - ORIENTUJI SE NEJEN VE TŘÍDĚ, ALE I VE ŠKOLE
- POZNÁM PRVNÍ I POSLEDNÍ HLÁSKU VE SLOVECH
TRÉNUJEME VE SLOVNÍM FOTBALU - POZNÁM PRVNÍ PÍSMENO VE SVÉM JMÉNĚ
- DOKÁŽU HLÁSKOVAT SVÉ JMÉNO M-A-R-T-I-N-A
- TŘÍDÍM PRVKY PODLE POČTU
"DOMINO" - DOKÁŽU KROKOVAT PODLE ZADÁNÍ