Leden- 3. týden
Co jsme zvládli třetí lednový týden?
V matematice jsme si opakovali zaokrouhlování čísel a násobilku 5 a 6. Pracovali jsme s pavučinami, výstavišti, sousedními čísly a vlakovými linkami. V geometrii jsme si připomněli obsah i obvod čtyřúhelníků a rýsovali jsme a měřili úsečky. Zjišťovali jsme polovinu a čtvrtinu tyče a počítali délky těchto částí. V uč. jsme pracovali do str. 47 a v PS do str. 35. V Matematických minutovkách by si měly děti v průběhu ledna dokončit procvičování v 1. díle. V nových MM (zelených) měly děti za úkol písemné odčítání a jeho kontrolu pomocí sčítání. Na umimeto. org mají děti zadané násobení a dělení 5,6, 7,8 a tabulku malé násobilky.
V Českém jazyce a komunikaci jsme pracovali s časem a procvičovali jsme si jeho určování na hodinách. Opakovali jsme vyjmenovaná slova po B, Z a začali jsme s vysvětlováním významu vyjmenovaných slov po L. Pracovali jsme do str. 49. V sešitě Třeťák Pepa a kulička Hadu jsme četli příběh o lyžích a děti vytvářely životabáseň na toto téma. Na internetu na chromboocích jsme si vyhledávali, kdy a z jakého důvodu se u nás objevily první lyže. Na www.umímeto.org mají děti nastavené určování přídavných jmen a číslovek.
V Anglickém jazyce děti přiřazovaly texty k obrázkům, tvořily otázky se slovesem HAVE. Za úkol mají napsat 5 vět o svém pokoji, který si nejprve mají dokreslit na str. 31. Na umimeto.org mají děti zadaná pohybová slovesa. Některá již umí a jiná nová se mohou naučit.
V rámci tělocviku jsme procvičovali různé druhy hodů s míči a tenisáky.
V rámci informatiky se děti zkoušely přihlašovat na svůj mail a pracovat na aplikaci Umíme to. Někteří si bohužel nepamatují své heslo, které si s rodiči změnili. Zkoušeli jsme si také vyhledávat informace na internetu a zjišťovali jsme, kdy a z jakého důvodu se u nás objevily první lyže.