7.-11.10.
Co jsme zvládli v týdnu od 7.- 11.10.?
V matematice jsme řešili hady na sčítání, odčítání, násobení i dělení. Pracovali jsme s číselnými řadami násobků 3,4,5,6,7,8,11 a 12 i přes obor malé násobilky. Pokračovali jsme v písemném sčítání pod sebou, kdy počítáme odzadu od jednotek a pokud nám přeskočí desítku „držíme si ji“- pamatujeme a přidáme k desítkám. V uč. jsme pracovali do str. 17 a v PS jsme dokončili str.14 kromě autobusu. V Matematických minutovkách děti násobily a dělily 6. Mohou si procvičovat početní výkony v cvičeních, která jim chybí do str. 8 včetně.
V Českém jazyce a komunikaci děti pracovaly s různými tvary slov klaun a strom ve větách, rozdělovaly slova podle různých rodů do tří skupin- ženský TA, mužský TEN a střední TO. Také jsme doplňovali i odůvodňovali i/y po měkkých a tvrdých souhláskách. Text potom přepisovali psacím písmem. V sešitě Třeťák Pepa a kulička Hadu jsme četli příběh Vyhlídkový let, kde jsme vyhledávali tvary slova Pepa v sedmi různých pádech. Ve čtenářské dílně děti četly své knihy tichým čtením a hlasitým čtením po skupinách jsme pokračovali v knížce Děti z Bullerbynu od Astrid Lindgrenové. Na www.umímeto.org mají děti nastavené opakování spodoby- slova se podobnými hláskami.
V Anglickém jazyce jsme pracovali v lekci 2 se školními pomůckami a barvami na str. 9-10. Na www.umímeto.org mají děti nastavené hláskování barev a poslech čísel.
V pátek jsme pokračovali ve spolupráci s panem uč. Šiktancem na Informatice v sešitu Emil, kde děti zjišťovaly různé cesty.
V MIU pracujeme s novým instrumentem o tvoření skupin, který nám pomáhá při nácviku a s lepším pochopením násobilky.
V tělocviku pokračujeme plaváním až do 18.11.