25.3.-27.3.
Co jsme zvládli během posledních dnů v březnu?
V Matematice jsme porovnávali dvě strany příkladů s čísly i zvířátky a řešili součtové trojúhelníky s podmínkou. Více jsme se věnovali násobkům a násobení i v opakovacím testíku, kde si děti procvičily také dočítání do celých desítek. Pracovali jsme na str. 16 a 17. V Matematických minutovkách si děti počítají podle svých možností. Kdo si dokončí 1. díl dostane k samostatné práci díl druhý. Na umímeto.org mají děti zadané násobení 6 a tabulky násobilky.
V Českém jazyce a komunikaci 2. díl děti doplňovaly měkké a tvrdé i/y do slov na str. 48. V Písance přepisovaly věty psacím písmem s písmenky n, N, ň, Ň. V knize Druhák Pepa a kulička Hadu- 2. díl jsme četli o Velikonocích. Tento příběh společně s příběhem Apríl mají děti přečíst a vypracovat za úkol. Na umímeto.org mají děti zadanou práci na měkké a tvrdé souhlásky.
V pondělí si děti vyzkoušely hodinu MIU s panem ředitelem a v úterý si povídali a hráli s paní preventistkou MP na téma Cizí lidé- osobní bezpečí.
V rámci Prvouky děti řešily úkoly o rostlinách na papíře a poznávaly je na cestě z plavání. Měly by poznat již sněženku, violku (fialku) a podběl. Již dříve jsme pozorovali také krokusy, petrklíče a narcisky.
V Angličtině jsme procvičovali členy rodiny a povolání. Na umimeto. org jsem zadala poslech na povolání a rodinu. Není cílem, aby děti všechna tato povolání uměly, ale aby si porovnávaly poslech s psanou podobou slov.
V rámci VV a SP děti tvořily jarní barevná vajíčka se slepičkou.
V rámci TV děti pokračovaly plaveckým výcvikem.