19.-23.2.
Co jsme zvládli třetí únorový týden?
V Matematice jsme počítali do 90 a procvičovali jsme si násobky 2,3,4,5 a 6, které se děti učí rychle odříkat za sebou. Násobky jsme využívali při násobení zpaměti nebo pomocí orientace v tabulce. Procvičovali jsme si určování času na hodinách a úlohy o rozdělování mincí. Dokončili jsme str. 8 kromě krokování a na str. 9 měly děti úkol počítat kilometry v cyklotrasách v cv. 8. Ze str. 10 jsme doplňovali informace do rodokmenu a znaménka do příkladů v cv. 2. V Matematických minutovkách si děti počítají podle svých možností. Kdo si dokončí 1. díl dostane k samostatné práci díl druhý. Na umímeto.org mají děti zadané nové pexeso na násobení 4 a 5.
V Českém jazyce a komunikaci 2. díl jsme pracovali do str. 8 cv. s lupou. Děti vyhledávaly podst. jména a slovesa v textech o zvířatech. Přepisovaly věty psacím písmem. V knize Druhák Pepa a kulička Hadu- 2. díl jsme četli o lese a lesních zvířatech do str. 8. Na str. 9 měly děti úkol číst s porozuměním krátký text o srnách a reagovat na tvrzení pomocí odpovědí ano, ne. Pak měly doplnit věty v životabásni o srnci, kde se měly vžít do myšlenek tohoto zvířete. V písance děti psaly slova a věty s písmeny ch, Ch. Na umímeto.org mají děti zadánu novou práci na vyhledávání podst. jmen a sloves ve větách.
V rámci Prvouky děti určovaly znaky pro savce a ptáky.
V Angličtině jsme začali téma povolání – doctor, teacher, shop keeper, office worker, chef a procvičovali jsme zájmena this, that, these, those. Na umímeto.org mají zadané procvičování slovíček na poslech a v pexesu.
V rámci VV a SP děti vytvářely skupinovou koláž o lese a modelovaly lesní zvířata z plastelíny.
Na TV jsme využívali míče v různých typech nahrávek a při vybíjené. V malé tělocvičně děti šplhaly na tyči a cvičily se švihadly.
Příští týden v pondělí jdeme ráno na bruslení a tělocvik ve středu nebude kromě fotbalistů.