16.10.-20.10.
Co jsme zvládli v třetím říjnovém týdnu?
V Matematice jsme počítali do 30 a řešili úlohy v prostředích zvířátek, výstavišť, sčítacích trojúhelníků a pavučin. Nově jsme si zavedli prostředí cyklotras, které jsme využili i při rýsování a měření úseček na centimetry i milimetry. Dokončili jsme str. 24 a na str. 25 cv. 6,7,8. V Matematických minutovkách děti samostatně řešili příklady na postupné sčítání a odčítání do 20 bez přechodu 10, ze kterých dostaly hodnocení do onlinu.
V Českém jazyce a komunikaci se děti učily rozdělovat slova na konci řádku na slabiky, předvedly se spolužákem rozhovor a učily se báseň o drakovi. Také byly hodnoceny z opisu přání vlaštovičkám psacím písmem. Dokončili jsme str. 25. V sešitě Druhák Pepa a kulička Hadu jsme četli příběh o Drakiádě na str. 18, 19 a vytvořily na ni pozvánku. V Písance si děti procvičovaly tvary psacích písmen a slov do str. 19.
V Prvouce s Marťánkem jsme si četli o tom, co dělají zvířata na podzim na str. 12. Také jsme si třídili stromy na listnaté a jehličnaté a ptáky na stěhovavé a stálé.
V Angličtině si děti dokončily opakovací testík na barvy, vzory a činnosti. Hodnocení mají také v onlinu. Testík měly nechat doma podepsat a přinést nazpět. Dozvěděly se další slovíčka týkající se domu- shed, basement, garden, loft and garage.
Ve Výtvarné výchově děti tvořily ježka v listí, kterého si dokončí příští týden a využijí při něm vylisované listy ze stromů.